logo
Facebook
Twitter
LinkedIn

Kriza v podjetju

Avtor: Branko Mayr

10,50  z DDV

Za diagnosticiranje stanja podjetja je ključno poznati razvojne značilnosti podjetja (koncept vodenja, življenjski cikel, tip podjetja, ekonomsko moč podjetja itd.) ter tehnike diagnosticiranja. Kljub nespornemu pomenu vsebinskega diagnosticiranja pa ne smemo zanemariti vloge računovodskih poročil pri ugotavljanju stanja podjetja.

Skripta, E-gradivo, 2009, strani 43

10,50  z DDV

Podroben opis

V tem sestavku obravnavamo osnove diagnosticiranja podjetja. Pristop je usmerjen v praktično uporabo posameznih znanj, ki so potrebna za pravilno diagnosticiranje stanja
podjetja. Uporabljena orodja so le ena od možnih, saj ima bralec na voljo tudi številna druga, ki mu pomagajo ugotoviti stanje podjetja.

Kazalo vsebine:

  • UVOD
  • RAZVOJ PODJETJA.
  • KRIZA KOT SESTAVINA RAZVOJA PODJETIJ
    • Kriza podjetja
    • Vloga razvojne faze podjetja v krizi
  • UGOTAVLJANJE STANJA PODJETJA
    • Diagnoza razvojne stopnje podjetja
    • Diagnoza podjetja na osnovi računovodskih poročil
    • Skupna ocena
  • IZKAZ USPEHA

 

Scroll to Top